Alina Hasan Gazurová 0 Komentářů
Anna Borůvka 0 Komentářů
Bára Dvořáková 0 Komentářů
Barbora Daňová 0 Komentářů
Dagmar Kakáčová 0 Komentářů
Dagmar Večeřová 0 Komentářů
Daniela Dostálová 0 Komentářů
Elen Šubčíková 0 Komentářů
Eva Vydarená 0 Komentářů
Hana Bártová 0 Komentářů
Helena Vetráková 0 Komentářů
Jana Kocourková 1 Komentář
Jana Pospíšilová 0 Komentářů
Jana Vinklátová 0 Komentářů
Kamila Košťálová 0 Komentářů
Kamila Lajčáková 0 Komentářů
Karolína Kohutová 0 Komentářů
Lucie Plačková 2 Komentáře
Ludmila Kelersová 0 Komentářů
Marcela Lisíková 0 Komentářů
Martina Buriánová 0 Komentářů
Martina Průšová 0 Komentářů
Michaela Moravčíková 0 Komentářů
Štěpánka Boháčková 0 Komentářů
Tereza Čermáková 0 Komentářů
Tereza Plášilová 0 Komentářů
Zdeňka Táborská 0 Komentářů
Mirka Marečková 0 Komentářů

Karolína Kohutová

  1. Představení

S polymerovou hmotou jsem začala pracovat asi v září 2013. Znala jsem ji z doslechu od kolegyně z práce, kdy si její děti s ní občas hrály a také z obchůdků a internetu. Jelikož mám ráda šperky, tak jsem si řekla, že zkusím taky něco vytvořit. Zakoupila jsem si základní věci a knížky, další informace jsem zjistila na internetu a začala jsem. Začalo mě to bavit a hlavně se u tvorby odreaguji. Moje první šperky se líbily nejen mě, ale i mému okolí, které mě v mém tvoření podporovalo a podporuje. Postupně jsem se učila různé vzory a zjišťovala, co všechno lze s hmotou udělat. Začala jsem tvořit z důvodu, že jsem se chtěla odreagovat od každodenních starostí, ale v průběhu času se tento důvod změnil v závislost. Můžu o sobě prohlásit, že nyní jsem 100 % fimoholik J a svůj život si už bez polymeru nedokážu představit.

  1. Má tvorba

Tvoření před PŠ

  Stěžejní polymerové dílo byl pro mě můj první projekt. Kdyby se mi nepovedl a nelíbil, tak by moje nadšení tvořit něco dál opadlo. Pak už jsem se inspirovala ve spoustě věcí kolem mě, jako je příroda, knihy, internet a samotní lidé, kteří měli speciální přání a chtěli vytvořit šperk jim „na míru“.

Polymerová škola

Vstup do polymerové školy pro mě znamená určitě posun dál. Nejenom v tom, že jsem poznala spoustu skvělých „spolužaček“, ale také ve všeobecném rozhledu v oblasti polymeru. Dověděla jsem se o spoustě osobností, které s polymerem pracují a o spoustě technik a hlavně jak je dělat správně. Také mi škola pomohla ohledně kompletace šperků, ve které jsem dost pokulhávala.

Je těžké shrnout všechno, co jsem se naučila v prvním ročníku PŠ do jednoho projektu. Ale nejvíc mě zaujala a baví práce s efektovými hmotami, takže proto se můj projekt bude týkat právě jich.



ZÁVĚREČNÝ PROJEKT

Korálky v náramku se protáčí. Zapínání je řešeno karabinkou a prodlužujícím řetízkem, který je zakončen korálkem. Zadní strana jak náramku a náušnic je otexturovaná.


    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole.